קריאות שירות לתקלות חוסר שאיבה/יניקה

מערכת המנדפים היא אחת המערכות החשובות ביותר במסעדה / מטבח מבשל , תקלה במערכת המנדפים עלולה להשבית את המסעדה. בעלי עסקים רבים נתקלים בבעיה של חוסר שאיבה או היחלשות שאיבה בזמנים קריטיים ובשעות לא נוחות ולכן אנו מציעים שירות הכולל טכנאי אשר תפקידו לתת מענה מהיר למסעדות/מטבחים אשר נתקלות בבעיות במערכת המנדפים .
בלקו מערכות מעסיקה אנשי מקצוע אשר מתמחים בתחום סינון האוויר במנדפים.

בתא הסינון כמה סוגים של מסננים ולכל מסנן יש את התפקיד שלו ישנם סוגים שונים של תאי סינון:

חסימת התעלות על ידי השמן המצטבר בעקבות הזנחה של המערכת

לכלוך במפוח ותא סינון

פילטרים סתומים שלא הוחלפו בזמן​

 בלאי - היחלשות המפוח

את התקלות הקיימות במערכות הנידוף עדיף לפתור מראש, על מנת למנוע תקלות או בעיות במערכת המנדפים . אנו מציעים אחזקה מונעת ומציבים את הבטיחות ואת האינטרס שלך בראש סדר העדיפויות ומזמינים אותך להצטרף לשורה ארוכה של לקוחות מרוצים הנעזרים דרך קבע בשירותינו.

לצוותים השונים של בלקו מערכות יש את הידע והניסיון הנדרשים על מנת לספק לך פתרונות מקיפים הכוללים החלפת פילטרים בתא סינון, שירותי ייעוץ טרם התקנת מנדפים ומערכות וכמובן שירות של אחזקה שנתית עבור מנדפים ומערכות נידוף.

יש לך שאלות? נציגי בלקו מערכות מחכים לך עם כל התשובות.

מהיכרותנו עם תחום המסעדנות, אנו מבינים שבנושאי התחזוקה והבריאות, פשוט אין מקום לפשרות. בהתאם לכך, אנו מתחייבים להעמיד לרשותך צוות מנוסה, אמין ומקצועי שיעניק לך חוויית שירות שלא הכרת. רמת השירות מבדילה אותנו מאחרים ועוזרת לנו לבלוט בענף צפוף ותחרותי – ולספק לך מענה מהיר לכל תקלה וריכוז כל השירותים תחת קורת גג אחת.

בעלי מטבחים מוסדיים בכל רחבי הארץ מוזמנים לפנות אלינו, ולרוב נעדיף להגיע עד אליך כדי לתת הצעת מחיר במקום. באותה הזדמנות, נבדוק גם את היקף העבודה הנדרשת ונמצא עבורך מסלול משתלם ונוח.

הפעלת מטבח מוסדי היא משימה מורכבת. המומחים של בלקו מערכות מחכים לך עם שלל פתרונות ומזמינים אותך לתאם מולנו פגישת ייעוץ ללא התחייבות. אנו נבדוק עבורך האם המסעדה עומדת בתקן, נטפל במערכות הקיימות, או במידת הצורך, נפנה מקום במטבח להתקנת מערכות נידוף יעילות. יועצינו יתאימו עבורך מערכות נידוף מתוך קטלוג עדכני ונעשה הכל עד לשביעות רצונך.

אנו ממתינים לפנייתך!

ניקוי מנדפים, ניקוי ארובות, ניקוי תעלות מרכזיות, ניקוי מתקן הסינון והחלפת המסננים וניקוי המפוח

צוות בלקו מערכות יגיע למסעדה כאשר המטבח אינו פעיל , יעטוף בניילון את אזור המנדף ומכשירי הבישול, ינקה את המנדף בעזרת חומרים אקולוגים ומכשיר לחץ מים
יפתח וינקה את פתחי השירות הקיימים בתעלות, יאתר וינקה את מתקן הסינון והמפוח
ובמידת הצורך יחליף מסננים במתקן (כל מסנן ע"פ התקן שלו) .
בסיום העבודה הצוות יחזיר את המטבח כפי שקיבל אותו
לאחר סיום העבודה יונפק אישור ביצוע אשר עונה לדרישות רשות הכבאות , איכות הסביבה , רישוי עסקים וחברות הביטוח .