מערכות נידוף עשן – כדי שהעסק שלכם ינשום לרווחה

מערכות נידוף עשן – כדי שהעסק שלכם ינשום לרווחה

קרה לכם שנכנסתם לחלל אפוף עשן? כזה שמלווה בריח שרוף? אם כן יש להניח שזאת לא הייתה חוויה מוצלחת במיוחד. כשמדובר בבית עסק, סיטואציה שכזאת מזיקה במיוחד ומרחיקה לקוחות במהרה. לשם כך, נוצרו מערכות נידוף עשן, כאלו שדואגות לסילוק העשן מהחלל ומעניקות אוויר לנשימה. אז אילו עסקים זקוקים למערכת כזאת? כיצד נבחר התקנת מנדפים לפי התקן? כל התשובות בהמשך.

 

מי זקוק למערכת נידוף עשן?

בראש ובראשונה, בתי עסק אשר עשן רב מתפזר בחלל שלהם, ייהנו במידה רבה ביותר ממערוכת נידוף עשן. באופן טבעי, בעלי מסעדה הם בעלי עסק שמערכת נידוף עשן יכולה להוות אוויר נשימה בשבילם. שכן, עשן סמיך שאינו מתנדף הוא אחד ממורידי התאבון הגדולים ביותר. לבעלי מסעדות, מומלץ לחפש מנדף למסעדה ללא ארובה, באופן הזה יתבצע הנידוף המוצלח ביותר. מעבר לכך, גם מבנים פרטיים, לרבות בנייני מגורים יכולים ליהנות ממערכת נידוף עשן, כזאת שתדאג לאוויר נקי בכל שעות היממה. בנוסף יש לשים דגש על התקנת מנדפים לפי התקן.

 

מערכת גילוי עשן לא עושה את אותו הדבר?

התשובה הקצרה לשאלה היא בהחלט לא. מערכת גילוי עשן, כשמה כן היא, מערכת אשר תפקידה לאתר כמויות חריגות של עשן וכן לבצע פעילות לכיבוי שריפות. באופן טבעי, מערכות לגילוי עשן פעולות רק במידה והמערכת חושדת שקיימת שריפה. מנגד, מערכות נידוף עשן פועלות באופן קבוע במקומות בהם יש עשן ופועל להשגת אוויר נקי ונטול מעשן.

 

אז איך המערכות עובדות?

מערכות מוצלחות לנידוף אשר מורכבות ממספר חלקים חשובים: מנדף אשר תפקידו הוא לקלוט את אדי העשן ומערכת סינון ייחודית. כמו כן, בין שני החלקים הללו ישנן תעלות מקשרות, פילטרים ייחודים, רכיבי סינון ומערכות שאיבה. כל הרכיבים הללו יחד, במידה והם חלק ממערכת מתכוננת היטב ואם אנשי מקצוע מיומנים יבצעו את התקנת המנדפים, יבטיחו כי בבית העסק שלכם הלקוחות ינשמו לרווחה.

 

בלקו מערכות – אפשר לנשום עמוק

במידה ואתם מעוניינים במערכת נידוף עשן לבית העסק שלכם – בלקו מערכות כאן בשבילכם. תחת השירות שהחברה מעניקה, תוכלו לבחור מערכת נידוף מותאמת לעסק שלכם וגם לזכות בהתקנת מנדפים מהירה ומקצועית, כל זאת תחת מטרייה אחת. כמו כן, עובדי החברה הם בעלי הסמכה ממוסדת וקפדנית של התקנת מערכות מתקדמות, ופעילות החברה נעשית תחת הקפדה על נהלי הבטיחות המחמירים ביותר. אז אם אתם שוקלים להתקין מערכת נידוף עשן בבית העסק שלכם, צרו קשר עם בלקו מערכות על מנת לקבל ייעוץ מקצועי ועוטף – בהצלחה!